7 december -2007

Änligen fredag! :)
För äntligen kan jag verkligen säga, usch, jag är så trött på skolan. Eller, det är nog egentligen inte skolan som jag är trött på bara. Utan alla dessa tidiga mornar. =/ Jag hatar verkligen att gå upp på morgonen, jag är riktigt morgontrött. Många dagar har jag bara velat ringa och sjukanmäla mig, så att jag kan fortsätta sova vidare. Men jag har inte gjort det.. Än.. haha! Det var väldigt nära att jag gjorde det i igår, men sen så kom jag på att vi hade prov, och jag ville ha det överstökat så jag gick till skolan ändå.
Men det konstiga är att jag  vaknar på helgerna vid klockan nio och vara hur pigg som helst! =/ När jag får sova länge, så sover jag inte länge. Usch..

Jag känner just nu att mitt hurmör inte riktigt är på topp.. Det är nog vädret som gör det. Det har regnat hela dagen, och då menar jag verkligen hela. Det har regnat sen jag gick till skolan imorse.. =/ TRÅKIGT! Vart är snön? Jag vill ha vinter nu! Lite snö skulle nog pigga upp en, plus att det blir lite ljusare ute med snö på backen, och det är så fint det det snöar ute.
Jag hoppas i alla fall bara att det kommer vara snö på julafton. Ingen jul utan snö..
17 dagar kvar..

Idag övningskörde jag igen med trafikskolan. Min lärare sa att jag hade blivit bättre sen förra veckan. :) Men jag själv tyckte jag inte det..
Ahh! Vart är mitt självförtroende? =/

Imorn är det lördag, fullt upp har jag då. :)
Det blir mys med tjejorna på kvällen hos Ewe! Jag skriver grattis i efterskott till dig här! :) <3 (fast nu kommer ju alla tro att jag glömde gratta dig den dag du fyllde, men det gjorde jag inte ;D)

Och ikväll så ska jag bara ligga i min säng och kolla på idol-finalen! Heja Amanda! :)

/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0