6 december -2007

Sitter i skolan och har nyss haft prov i samhällskunskap. Det kändes som att det gick ganska bra faktiskt. Med tanke på hur mycket jag hade pluggat så får jag hoppas på det bästa. Jag håller tummarna för att jag i alla fall fick ett G.
Just nu sitter jag och har rast, har nyss ätit. Det var god mat idag, makaroner med ost och skinksås. :) Mums!
Så nu har vi rast i en timme innan nästa lektion börjar. Det är väldigt segt, speciellt när man inte har någonting att göra. Jag sitter bara och lyssnar på musik, men det är ju alltid något.
Idag har jag bestämt mig för att jag ska städa mitt rum, det ser ut som en krigszon där inne. Inte bra. Nej, jag ska städa undan alla kläder som bara ligger på golvet och så, man kanske till och med ser min matta på golvet när jag är klar. ;P


Skriver mer ikväll.


Vilken seg dag det har varit.
Efter skolan så körde jag bil hem, jag lämnade även av Johan hemma hos sig, så han slapp åka buss. Visst var jag snäll. :) haha!
Jag tänkte ju städa mitt rum idag, som jag hade lovat mamma att göra. Men det var inte av.. Det kom andra saker ivägen, men det gjorde absolut ingenting, jag hatar ju att städa. ;) haha!
Så nu sitter jag framför datorn igen, det är inget ovanligt. Jag funderar på att gå och ta en lång dusch. Men det kommer väl sluta med att jag somnar i duschen.. Inte bra. haha!

Imorn ska jag övningsköra med körskolan igen, det ska bli kul.:)
Sen blir det en mysig familjekväll hemma tror jag :)
/

sj. ♥



jag saknar att ha det så som en gång var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0