4 december -2007. vinter?

Hallå! Vart tog vintern vägen? =/ Det som var så vitt och fint, men på mindre än 3 dagar så regnade det bort. Så tråkigt, man får ju inte direkt någon julkänsla när det är 5 plus grader och det regnar ute. Usch..
Jag vill ha snö, NU!
En jul utan snö är ingen jul. Tycker inte jag i alla fall.

Idag var det teorilektion igen.
Åh, jag vill ha körkort nu! Det känns så nära men ändå så långt bort.
Jag körde lite med mamma idag efter skolan innan jag skulle klippa mig. Det gick faktiskt ganska bra. Men det är bara det att jag stressar upp mig så mycket när jag kör. =/ Jag kan, det säger min trafiklärare med, men jag tror bara inte på mig själv.
Ska det verkligen vara så svårt?
Jag hade även matteprov i skolan idag, jag var tre poäng från VG, tre ynka poäng! Ibland hatar jag verkligen mig själv för att jag inte försöker mer. Haha! Men nästa gång, då ska jag sitta med det där provet tills jag har löst alla uppgifter! Inte så troligt kanske men ändå.. ;P

Johan ska hjälpa mig lägga upp ett träningsprogram, som jag kan träna till hemma, om jag nu någon gång inte orkar gå till gymmet. Så bra och snällt! <3 :) Jag behöver verkligen komma igång och träna så fort min förkylning har gått över.
Jag har även kollat på allt som man måste klara för att komma in på polishögskolan, snacka om att jag måste ha kondis! Men jag ska fan klara det! Jag har bestämt mig för det! :)


Nu måste jag kila, har lite saker att göra.


/

sj. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0