31 december 2007. Nyårsafton!

Jaha, då var det sista dagen på året 2007.
Och jag sitter hemma och är sjuk! :/ Trist slut och en trist början på det nya året.
Jag som hade sett fram nyårsafton.. Men det var inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Just nu lever jag på halstabletter, ipren och nässpray. Så jag får fira nyår med familjen och mormor & morfar. Det kan bli mysigt det med. :)
Jag får se senare om jag kan äta.. haha!

Men den näst sista dagen på 2007 var riktigt trevligt. :) Tack Kiwi för att du tog hand om mig. Även fast jag kanske inte var så social jämt.. Haha!

Hmm.. Om jag ska sammanfatta 2007 så har det både vart ett bra och ett dåligt år.
Det har gått bra i skolan och jag har gjort ganska mycket saker i år.
Men jag hoppas att 2008 för mer tur med sig än det här året.

GOTT NYTT ÅR!


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0