25 december -2007. Juldagen!

Vilken natt! :O
Alltså, jag gick och la mig ungefär vid klockan 1. Men jag kunde inte somna fören klockan 4. =/ Jag låg vaken i tre timmar och bara stirrade upp i taket. Usch! Jag vart mer och mer irriterad för varje minut som gick. Sista gången jag kollade på klockan så var hon 04.03. Så jag somnade väl strax efter det.
Vaknade sedan vid klockan elva. Skit trött var jag.
Jag gick upp, åt frukost och började läsa manualen till min nya digitalkamer! :) haha! Vad glad jag blev när jag fick den igår!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vart hemma och tagit det lugnt bara.
Just nu är farmor och farfar här. Men jag känner inte för att vara så social.. =/ Jag vet inte varför, men för mig så är de helt främmande personer. :( Det ska inte vara så. Men jag har aldrig riktigt fått den där kontakten med dom som jag har har fått med mormor och morfar. Lite synd, men inte så mycket att göra åt nu... Men det känns bara konstigt att sitta därnere och inte ha något att säga. Så jag sitter hellre här och lyssnar på musik. Hur taskigt låter inte det? =/

Jag har kommit på mig själv med att ha fullt upp ända fram till nyår. =/
Men på söndag ska jag ha en riktig slappardag har jag bestämt! :) Jag ska inte göra någonting, bara vara med mig själv. Haha! Bada bastu och bara ta hand om mig själv. :)
Och på nyår så ska jag vara med Emma, Ewe och några av deras klasskompisar. :) Så mysigt! :)


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0