24 december -2007. Julafton!

Julafton och ingen snö ute? :( Vad ledsen jag blev när jag vaknade förut och fick se att det var 10 plusgrader ute och inte ens vitt på marken längre..
Det blev en grön jul ändå.

Men nu ska jag inte vara så negativ. Jag ska få vara med min familj och släkt ikväll, bara umgås och äta gott. :)
Jag försöker att skapa lite julstämning här hemma. Om det inte kan vara julstämning ute så kan jag ju alltid fixa det här inne. Jag spelar jullåtar och sitter och dricker varm choklad. Så gott. :)
Idag ska jag och min familj hem till mormor & morfar, som varje år. :) Snacka tradition! Haha! Och imorn så kommer farmor & farfar upp till oss på middag. Väldigt längesen man träffade dom så det ska bli mysigt.

Men nu ska jag kila och ta mig en lussebulle tror jag.

God Jul till er alla!



20.08.
Kvällen blev inte så trist som jag trodde. Den var riktigt mysig, även fast jag ännu inte har hittat den där riktiga julkänslan. Men det är strunt samma. Bara jag får vara med min familj. :)
Vi har nyss delat ut julklapparna, och jag är helt nöjd. :)
Nu ska jag kila och dricka lite kaffe, ja, du läste rätt. Jag är så jävla trött, jag ska se om lite kaffe kanske kan pigga upp mig. Haha!

/


sj. ♥


image6




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0