23 december -2007. Dan före dopparedan..

Imorn är det julafton ännu en gång.
Men vart är julstämingen? Jag känner verkligen ingen julstämning. Även fast det är pyntat med tomtar och glitter högt och lågt hemma. Jag har försökt att få mig själv att känna lite julstämning genom att ladda ner en massa jullåtar och sånt. Men det har inte funkat...
Och vart är snön? Okej, det är vitt ute tack vare frosten. Men ingen jul utan snö.. Men jag får se till att göra det bästa av situationen.
Imorn blir det julmys hemma hos mormor & morfar som varje år. :) Strunt samma om det inte är snö ute, det är alltid mysigt att fira jul med familjen. Alla är på så bra humör till julen. Vet inte varför. :)

Snart ska jag kila ner och baka en kladdkaka hade jag tänkt. Men jag får inte gå ner från mitt rum för mamma, alltså, inte för att jag måste vara här. Men mamma slår in paketen till mig och Carro. Så just nu så får vi inte gå ner. Haha! Jag är så nyfiken på vad jag ska få. Snälla låt det vara den där digitalkameran! Haha!
Nu får jag kanske gå ner..


Skriver senare.

/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0