21 december -2007

Julen börjar närma sig med storsteg. Det ser man bara man åker ner på stan och går där i någon timme.
Det är fullt med folk, barnvagnar överallt och folk bär runt på flera påsar - allt från BR till H&M.
"Det känns ungefär som Sthlm", utbrast Emma när vi gick där med flera hundra andra. Jag själv tyckte mest att det var jobbigt att inte kunna komma fram vart man ville på grund av att det alltid stod folk ivägen.

Men men, en hel dag på stan med min allra bästaste vän var inte helt fel! :) Det hade jag verkligen saknat.
Jag tror det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag.
Emma hade beslutat sig för att idag var det dags att skaffa sig ett  jobb. Haha! Så vi gick runt nästan överallt och frågade. Och du fick ju några napp.;)
Efter stan så tog vi 11an hem till Emma. Där vart det lite te drickande innan vi drog ut och gick i kylan. Vi var ute och gick en stund, väldigt skönt att ta en liten promenad.
Sedan tog vi det bara lugnt. :) Härlig dag!

Snart är det julafton! Och jag läääängtar! Jag tycker det är så mysigt med julen, alla tomtar, glittret och alla olika ljus.
Det enda jag saknar just nu är snön.. =/ Men jag får nöja mig med att det är lite vitt i alla fall. Tack frosten! :)

Imorn. :)


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hah sötnos :) jaa, många napp vart det..eh.. (A)

2007-12-22 @ 19:04:26
URL: http://westerbergemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0