2 december -2007. Första advent.

Det var väldigt längsen jag skrev, så jag skulle kunna skriva väldigt mycket. Men jag känner faktiskt inte att jag orkar.
Men i alla fall.
I fredags så övningskörde jag med trafikskolan för första gången. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Och min lärare är så bra! :) Känns bra att jag ska köra med henne.
Och senare på eftermiddagen så träffade jag Emma och Therese och vi drog hem till mig.
Vi åt god mat och kollade på Idol. ÄNTLIGEN åkte Anderas ut! :D Det kändes verkligen bra.
Och i lördags så drog jag och min syster ner på stan och kollade runt lite. Ingen av oss hittade någonting heller, eller jo, jag hittar en massa saker som jag skulle vilja ha. Men jag måste verkligen spara mina pengar, men ibland tar det emot. Sen så kilade vi iväg till badmintonhallen där vi kollade på Johan när han hade seriespel.
Mamma och pappa kom och hämtade oss där senare, vi drog sedan till MAX och köpte mat, så gott!
På kvällen så begav vi oss till grannarna på glöggparty. :) Det var så mysigt! Vi satt där i deras vardagsrum och bara umgicks. :)

Och sen runt nio så kom Johan till mig. :)
Och sen så var jag med honom idag med. Vi åkte med mamma och carro till Tuna Parka en sväng. :)

Och nu sitter jag här.
Jag ska snart kila in i duschen och klockan åtta ska jag och syrran kolla på Rent och äta lite kladdkaka som jag även bakade idag. :)



/

sj. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0